Описание программы 1.Making contact (Making arrangements via email, Meeting visitors on arrival, Talking about the weather, Talking about plans)
Устанавливание контакта (Предварительная переписка по email, Встреча посетителей по прибытию, Обсуждение планов)
2.Welcoming visitors (Welcoming visitors to your company, Talking about offices and the company, Offering a visitor refreshments, Giving directions in a building, Introducing a visitor)
Встреча посетителей (Встреча посетителей в Вашей компании, Разговор об офисе и комапнии, Гостеприимство, Распоряжения в офисе, Представление посетителя )
3.Getting acquainted (Making small talk before a meeting, Talking about free-time activities, Talking about personal possessions, Talking about travel and places you have visited)
Знакомство (Краткий разговор перед встречей, Разговор о досуге, Разговор на личные и общие темы)
4.Entertaining a visitor (Showing a visitor around your town, Talking about the place where you live, Recommending things to do and places to see, Giving directions in a town or city)
Прием посетителя (Знакомство гостя с Вашим городом, Что делать и куда пойти, Как добраться )
5.Eating out(Making small talk in a restaurant, Deciding what to order, Talking about family and relationships, Talking about education)
В ресторане (Разговор в ресторане, Обсуждение заказа, Разговор на общие темы)
6.Networking at a trade fair (Starting a conversation with a stranger, Talking about your company, Talking about products at the stand, Trying out new small-talk topics, Following up a new contact via email).
Работана рекламной выставке (Разговор с незнакомым человеком, Рассказ о Вашей компании, Разговор о выставленной продукции, Попытки разговоров на новые темы, Поддержание связей по email)
Курс содержит аутентичные тексты и диалоги, в которых представлены реальные ситуации успешного установления и поддержания отношений между деловыми партнерами. Примеры толерантности и межкультурная ориентация текстов создают условия для успешной коммуникации.